Οργάνωση ενός μέσου ή διαφήμισης με βάση τα συμφραζόμεναεκστρατεία στο δίκτυο, οποιοσδήποτε διαφημιζόμενος υπολογίζει τον κατά προσέγγιση προϋπολογισμό του. Για τον πελάτη μιας διαφημιστικής καμπάνιας, είναι σημαντικό να δούμε πώς κατανέμονται τα κεφάλαια για τη συμπεριφορά του, αν τα χρήματα δαπανώνται για τον επιδιωκόμενο σκοπό και με ποια αποτελεσματικότητα χρησιμοποιούνται. Ο υπολογισμός της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προϊόντος στο σχεδιασμό μέσων βασίζεται σε διάφορους δείκτες, ένας από τους οποίους είναι ο δείκτης CPM. Τι είναι αυτός ο δείκτης, πώς να το χρησιμοποιήσετε - θα δούμε παρακάτω.

cpm αυτό

CPM - γιατί είναι απαραίτητο

Τι είναι το CPM στη διαφήμιση, γνωστό από τον περασμένο αιώνα. Η ενότητα αυτή χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις διαφημιστικές εκστρατείες που πραγματοποιήθηκαν στα μέσα ενημέρωσης. Οι εκδότες, οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αυτόν τον δείκτη για να υπολογίσουν το κόστος της διαφήμισης. Το CPM χρησιμοποιείται όταν πρόκειται για την τιμή ενός διαφημιστικού εντύπου, όχι για μεμονωμένους αποδέκτες, αλλά για χιλιάδες αγοραστές. Ταυτόχρονα, ο όρος αυτός τέθηκε σε κυκλοφορία. Οι ιδιοκτήτες διαφημιστικών πλατφορμών θα μπορούσαν να λειτουργούν μόνο με την κυκλοφορία και τη θεματική τους εστίαση, οπότε καθορίστηκε το CPM, η διαφήμιση με αυτήν την αξία ήταν αποτελεσματική.

Ορισμός CPM

cpm αυτό

Ένας απλός ορισμός του CPM είναι η τιμή ανά χίλια. Προέρχεται από το όνομα της ενότητας αγγλικών λέξεων κόστους ανά χίλιες, όπου M - το λατινικό αριθμό, δηλαδή το 1000. Έτσι, το ερώτημα του ποια είναι η CPM, μπορείτε να πείτε ότι αυτή είναι η τιμή ανά χίλιες εμφανίσεις διαφημίσεων. Όσο περισσότερο χρόνο εκεί διαφημίζει στις σελίδες των εφημερίδων και των περιοδικών, η πιο συχνά παίζεται στο ραδιόφωνο ή να διαβάσετε σχετικά με το τηλεοπτικό κανάλι - το μεγαλύτερο του ποσοστού αυτού του παράγοντα.

Υπολογισμός CPM σε διαφημιστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο

Στο Διαδίκτυο, ο ρόλος μιας διαφήμισης είναι συνήθωςπαίζουν πανό - αυτά είναι τα πιο ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα που οι χρήστες δεν τους αρέσουν τόσο πολύ και που φέρνουν χρήματα στον ιδιοκτήτη των διαφημιστικών πλατφορμών. Όσο πιο δημοφιλής είναι το site, τόσο περισσότεροι χρήστες περιηγούνται σε αυτή τη σελίδα του Internet, τόσο πιο δαπανηρή είναι η διαφήμιση σε αυτόν τον ιστότοπο που θα κοστίσει τον πελάτη.

Οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό χρηστών που είδαν αυτό το banner. Επομένως, αυτό που είναι το CPM, μαθηματικά μπορεί να παρουσιαστεί έτσι:

CPM = (συνολικό κόστος της διαταγής διαφήμισης) / (προγραμματισμένος αριθμός προβολών banner ανά ημέρα) * 1000.

Τώρα είναι σαφές, CPM - τι είναι. Στη διαφήμιση, αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους δείκτες. Ο διαφημιζόμενος μπορεί να υπολογίσει πόσα χρήματα θα πληρώσει στον ιδιοκτήτη του ιστότοπου, έτσι ώστε οι πληροφορίες να εμφανίζονται σε χίλιους χρήστες του δικτύου.

Αυτός ο υπολογισμός μπορεί να αποδειχθεί με σαφήνειααπλό παράδειγμα. Το κόστος τοποθέτησης ενός banner στην ιστοσελίδα μιας πύλης είναι, για παράδειγμα, 400 δολάρια την εβδομάδα, τα στατιστικά στοιχεία αυτής της σελίδας του Διαδικτύου δείχνουν ότι περίπου μια εβδομάδα ο ιστότοπος βλέπει περίπου 10 χιλιάδες χρήστες. Έτσι, ένας απλός υπολογισμός δίνει μια τιμή:

CPM = $ 400 / $ 10.000 * 1000 = $ 4 για χίλιες εμφανίσεις διαφημιστικών πληροφοριών.

Οι διαφημιστές πρέπει να καταλάβουν ότι είναι απλόΗ επίδειξη ενός πανό σε έναν θεματικό χώρο είναι ως επί το πλείστον ενημερωτικό. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι και οι δέκα χιλιάδες άνθρωποι που επισκέφτηκαν τη σελίδα, πρέπει απαραίτητα να κάνουν κλικ στο πανό. Το αν ο επισκέπτης θέλει να κάνει κλικ στον σύνδεσμο ή όχι εξαρτάται μόνο από την ελκυστικότητα του ίδιου του banner και τις πληροφορίες που έχει τοποθετηθεί σε αυτόν. Κάθε ιστότοπος θα παρέχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα για τον υπολογισμό της παραμέτρου CPM. Αυτό είναι επωφελές για τον ιδιοκτήτη του site, μπορείτε να καταλάβετε. Αλλά η διαφήμιση, η ποιότητά της και το ενδιαφέρον της για τον τελικό χρήστη περιλαμβάνονται στα καθήκοντα του πελάτη.

τι είναι cpm

CTR βοηθητικής μονάδας, μέθοδοι υπολογισμού

Για να μειώσετε το κόστος, ένα ακόμηη ένδειξη είναι το CTR. Το όνομα προέρχεται επίσης από τα αγγλικά και ακούγεται πλήρως όπως το ποσοστό κλικ. Το CTR δείχνει πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ στο πανό και πήγαν στη σελίδα διαφήμισης του πελάτη. Αυτή η ενότητα εξαρτάται άμεσα από την ορθότητα του επιλεγμένου ιστότοπου, διότι όσο πιο σχετική και αναγκαία προβάλλει η διαφήμιση στον ιστότοπο, τόσο πιο πιθανό είναι ότι ο επισκέπτης του ιστότοπου θα ενδιαφέρεται για πληροφορίες και θα κάνει κλικ στο banner. Η μέθοδος υπολογισμού αυτού του δείκτη έχει ως εξής:

CTR = (αριθμός χρηστών που έκαναν κλικ στο banner) / (προγραμματισμένος αριθμός προβολών banner ανά ημέρα) * 100%.

Για παράδειγμα, αν από τους 20.000 ανθρώπους που είδαν τη διαφήμιση, έκανε κλικ στη σύνδεση 800 χρηστών, τότε το CTR είναι 800/20 000 * 100 = 4%, το οποίο είναι υψηλότερο από την ελάχιστη επιτρεπόμενη τιμή.

Έχει αποδειχθεί από την εμπειρία ότι το ελάχιστο CTR είναι 3-5%. Αν είναι μικρότερο, τότε το κόστος ανά δυνητικό πελάτη θα υπερβεί το αναμενόμενο κέρδος και η διαφήμιση θα θεωρηθεί αναποτελεσματική.

cpm διαφήμιση

Χρήση ευρετηρίων

Το CPM μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την επιλογή ενός στενότερουστοχευόμενο κοινό. Για παράδειγμα, κατά την παραγγελία μιας τοποθέτησης εμβλημάτων, ο ιστότοπος παρέχει στον διαφημιζόμενο πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το πεδίο, τον τόπο κατοικίας, τα χόμπι όλων των εγγεγραμμένων επισκεπτών στον ιστότοπο. Έτσι, το επιθυμητό banner εμφανίζεται μόνο για τους χρήστες στους οποίους σχεδιάστηκε το συγκεκριμένο διαφημιστικό προϊόν. Ο προϋπολογισμός της διαφημιστικής εκστρατείας δαπανάται πιο οικονομικά και πιο αποτελεσματικά.

Θα πρέπει επίσης να λαμβάνει υπόψη τη δραστηριότητα της μόνιμηςχρήστες. Όσο συχνότερα ο ίδιος επισκέπτης βλέπει το ίδιο διαφημιστικό προϊόν, τόσο περισσότερα χρήματα διαγράφονται από τους διαφημιζόμενους, αλλά ο πελάτης δεν παίρνει πια από τους πελάτες. Επομένως, ένας κατάλληλος υπολογισμός των δεικτών CPM και CTR σε συνδυασμό με μια βαθιά ανάλυση των πληροφοριών που παρέχονται από αυτή τη διαφημιστική πλατφόρμα θα πρέπει να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα στον πελάτη.

Ένα άλλο σημείο που πρέπει να εξεταστεί στην αρχήδιαφημιστική καμπάνια. Η πληρωμή μπορεί να χρεωθεί είτε με CPM είτε με CTR. Με άλλα λόγια, ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει την ουσία της διαφήμισης με banner στη μονάδα CPM - ότι δεν είναι πληρωμή για κλικ των χρηστών, αλλά μόνο για την επίδειξη του διαφημιστικού προϊόντος

τι είναι η cpm στη διαφήμιση

Συνοψίζοντας

Όταν ερωτηθείτε τι CPM είναι, μπορείτε να απαντήσετε σε αυτόΑυτή η παράμετρος είναι ένα από τα πιο σημαντικά στην ανάλυση της αποτελεσματικότητας μιας συγκεκριμένης διαφήμισης, και επίσης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον υπολογισμό του προϋπολογισμού διαφήμισης. Λαμβάνοντας υπόψη και το ποσό των υποτιθέμενη επαφή με το δυνητικό πελάτη με τις πληροφορίες της διαφήμισης, καθώς και το κόστος της τοποθέτησης banner σε διάφορες ιστοσελίδες με παρόμοια θεματική εστίαση. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις παραμέτρους, είναι δυνατόν να υπολογίσετε την αποτελεσματικότητα μιας ή της άλλης πλατφόρμας διαφήμισης και να ελέγξετε με επιτυχία τον προϋπολογισμό διαφήμισης.

</ p>